Αναζήτηση

Απογοητευτική η σύγκρουση ανάμεσα σε Ferrari και Redbull σύμφωνα με τους 2 οδηγούς

Date:

Share post

Οι Carlos Sainz της Ferrari και Sergio Perez της Red Bull αποχώρησαν από το Grand Prix Αζερμπαϊτζάν με δραματικό τρόπο στην προτελευταία στροφή του αγώνα, μετά από μια επαφή μεταξύ των δύο που έβαλε και τα δύο αυτοκίνητα στον τοίχο.

Ο Perez είχε περάσει τον Charles Leclerc για την 2η θέση στον γύρο 50 από τους 51, αλλά αμέσως επανήλθε ο Μονεγάσκος, με τον Sainz να εκμεταλλεύεται την κατάσταση και να καταλαμβάνει την 3η θέση από τον Perez.

Ωστόσο, έξω από τη Στροφή 2 και στη καμπυλωτή ευθεία προς τη Στροφή 3, οι Sainz και Perez συγκρούστηκαν, με τον Sainz να φαίνεται να μετατοπίζεται στο δρόμο του Red Bull – με τον Ισπανό να δίνει τη δική του εκδοχή των γεγονότων μετά τον αγώνα.

“Επιτίθόμουν στον Charles στην Στροφή 2 και μετά την έξοδο από τη Στροφή 2,” εξήγησε. “Ο Checo [Perez] ήταν στα αριστερά μου. Συνήθως κάνουμε μια ελαφριά στροφή προς τα αριστερά στην μακριά ευθεία, κάτι που έκανα όπως κάθε γύρο, και ξαφνικά, για κάποιο λόγο που δεν καταλαβαίνω, συγκρουστήκαμε με τον Checo, κάτι που είναι άτυχες και απογοητευτικό.”

“Έχουμε ήδη μιλήσει,” πρόσθεσε ο Sainz. “Αλλά πρέπει να αναλύσουμε. Δεν είμαι κάποιος που θέλει να ρίξει ευθύνες ή να κατηγορήσει άλλον οδηγό. Είναι αγώνες, όλα συμβαίνουν πολύ γρήγορα.”

“Η αίσθησή μου σήμερα είναι ότι δεν έκανα τίποτα λάθος, δεν έκανα καμία απρόβλεπτη κίνηση ή τον έβαλα στον τοίχο ή κάτι τέτοιο. Απλώς, όπως κάθε γύρο, κάναμε μια μικρή, μικρή στροφή προς τα αριστερά γιατί εκεί είναι η αγωνιστική γραμμή και απλώς αγγιχτήκαμε. Είναι όπως είναι.”

Ο Perez αντέδρασε θυμωμένα μέσω της επικοινωνίας της ομάδας μετά το συμβάν, χαρακτηρίζοντας τον Sainz “ηλίθιο”. Ωστόσο, ο Μεξικανός ήταν πιο συγκρατημένος όταν μπήκε στο media pen, αφού μίλησε με τους επιθεωρητές μετά την κλήση και των δύο οδηγών για εξηγήσεις σχετικά με το ατύχημα – που ανάγκασε την εφαρμογή Virtual Safety Car, εξασφαλίζοντας στον Oscar Piastri της McLaren τη δεύτερη καριέρα νίκη του, καθώς κράτησε πίσω τον Charles Leclerc της Ferrari.

“Εξέρχομαι από την Στροφή 2, υπήρχε αρκετός χώρος μεταξύ των δύο αυτοκινήτων, και σε ένα μέτρο ή δύο, καταλήξαμε σε επαφή,” είπε ο Perez, πριν την απόφαση των επιθεωρητών ότι δεν απαιτείται περαιτέρω δράση. “Είναι πολύ άτυχες. Όλα συνέβησαν τόσο γρήγορα. Νομίζω ότι ο Carlos προσπαθούσε να ακολουθήσει την πορεία του Charles καθώς αυτός πήγε προς τα μέσα και αυτό έκανε τα πράγματα πολύ δύσκολα.”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Related articles

Τι είναι η Έξυπνη Ανάλυση Δεδομένων και πώς βελτιώνει τις στρατηγικές στη Formula 1;

Η έξυπνη ανάλυση δεδομένων είναι μια προηγμένη τεχνολογία που χρησιμοποιείται στη Formula 1 για να αναλύσει σε πραγματικό...

Τι είναι η Παραμετροποίηση (Setup) και πώς προσαρμόζεται στις πίστες Formula 1;

Η παραμετροποίηση (setup) αναφέρεται στις ρυθμίσεις του μονοθεσίου που γίνονται για να προσαρμοστούν στις απαιτήσεις της εκάστοτε πίστας...

Τι είναι το Rear Wing και πώς συμβάλλει στην αεροδυναμική σταθερότητα;

Η αεροτομή πίσω (rear wing) είναι ένα από τα πιο σημαντικά αεροδυναμικά μέρη ενός μονοθεσίου, καθώς συμβάλλει στην...

Τι είναι η Υδρολίσθηση (Aquaplaning) και πώς επηρεάζει τους αγώνες σε βροχή;

Η υδρολίσθηση (aquaplaning) είναι μια κατάσταση όπου τα ελαστικά ενός μονοθεσίου χάνουν επαφή με την επιφάνεια της πίστας...