Αναζήτηση

Formula 1: 1-2 της Mercedes-AMG στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών στο Grand Prix του Λας Βέγκας

Date:

Share post

Η Mercedes-AMG ξεκίνησε δυναμικά το Grand Prix του Λας Βέγκας, πετυχαίνοντας το 1-2 στην πρώτη περίοδο ελεύθερων δοκιμών (FP1) του εικοστού-δεύτερου αγώνα της σεζόν. Ο Lewis Hamilton κατέγραψε τον ταχύτερο χρόνο με 1:35.001, αφήνοντας πίσω του τον George Russell, επιβεβαιώνοντας την εξαιρετική φόρμα της ομάδας.

Μια απαιτητική διαδρομή με ιδιαίτερες προκλήσεις
Το Λας Βέγκας, γνωστό και ως «Πόλη της Αμαρτίας», φιλοξενεί για πρώτη φορά την έναρξη του τελευταίου triple-header της σεζόν. Η αγωνιστική διαδρομή, αν και αρχικά χαρακτηρίστηκε από ακάθαρτη επιφάνεια και χαμηλές θερμοκρασίες, δεν δημιούργησε σοβαρά προβλήματα στους οδηγούς. Η περίοδος ολοκληρώθηκε χωρίς επαφές με τον τοίχο ή κόκκινες σημαίες, σε αντίθεση με την περσινή χρονιά.

Οι οδηγοί επιχείρησαν να προσαρμοστούν στις ιδιαιτερότητες της πίστας, αξιοποιώντας την ωριαία διαδικασία του FP1. Παρά τις συνθήκες, ο Hamilton κατάφερε να κυριαρχήσει, ενώ ο Russell επιβεβαίωσε την ισχυρή παρουσία της Mercedes.

Σταθερές επιδόσεις από τους ανταγωνιστές
Η McLaren με τον Lando Norris ήταν η μοναδική που κατάφερε να κινηθεί στο ίδιο δευτερόλεπτο με τους οδηγούς της Mercedes. Αντίθετα, η Ferrari του Charles Leclerc και η Red Bull του Max Verstappen βρέθηκαν λίγο πιο πίσω, γεγονός που δεν επιτρέπει ασφαλή συμπεράσματα για την εξέλιξη του τριημέρου.

Οι συνθήκες της πίστας βελτιώθηκαν σταδιακά, με τους χρόνους να πέφτουν προς το τέλος της διαδικασίας, κυρίως λόγω της χρήσης της μαλακής γόμας ελαστικών της Pirelli.

Αναλυτική κατάταξη του FP1

  • Lewis Hamilton (Mercedes) – 1:35.001
  • George Russell (Mercedes) – +0.398
  • Lando Norris (McLaren) – +0.71
  • Charles Leclerc (Ferrari)
  • Max Verstappen (Red Bull)

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

Related articles

Τι είναι η Έξυπνη Ανάλυση Δεδομένων και πώς βελτιώνει τις στρατηγικές στη Formula 1;

Η έξυπνη ανάλυση δεδομένων είναι μια προηγμένη τεχνολογία που χρησιμοποιείται στη Formula 1 για να αναλύσει σε πραγματικό...

Τι είναι η Παραμετροποίηση (Setup) και πώς προσαρμόζεται στις πίστες Formula 1;

Η παραμετροποίηση (setup) αναφέρεται στις ρυθμίσεις του μονοθεσίου που γίνονται για να προσαρμοστούν στις απαιτήσεις της εκάστοτε πίστας...

Τι είναι το Rear Wing και πώς συμβάλλει στην αεροδυναμική σταθερότητα;

Η αεροτομή πίσω (rear wing) είναι ένα από τα πιο σημαντικά αεροδυναμικά μέρη ενός μονοθεσίου, καθώς συμβάλλει στην...

Τι είναι η Υδρολίσθηση (Aquaplaning) και πώς επηρεάζει τους αγώνες σε βροχή;

Η υδρολίσθηση (aquaplaning) είναι μια κατάσταση όπου τα ελαστικά ενός μονοθεσίου χάνουν επαφή με την επιφάνεια της πίστας...