Η Ferrari παρουσίασε πρόσφατα το “εντελώς νέο” μονοθέσιό της SF-24 για την επερχόμενη σεζόν 2024, με στόχο να αμφισβητήσει την κυριαρχία της Red Bull. Ειδικότερα, η Ferrari επέλεξε να συνεχίσει με μια ρύθμιση πίσω ανάρτησης με ράβδους έλξης, διαχωρίζοντας το σχέδιό της από τους περισσότερους ανταγωνιστές της στη Formula 1 που προτιμούν μια ρύθμιση με ράβδους ώθησης. Την περασμένη σεζόν, η Mercedes χρησιμοποίησε επίσης μια σχεδίαση με ράβδους έλξης, αλλά από τότε έχει μεταβεί σε μια διάταξη με ράβδους ώθησης για τη νέα σεζόν.
Ο τεχνικός διευθυντής της Ferrari, Enrico Cardile, έριξε φως στο σκεπτικό της ομάδας πίσω από την εμμονή στη σχεδίαση με τα pull-rod. Σύμφωνα με τον Cardile, η Ferrari διεξήγαγε εκτεταμένες αξιολογήσεις της ανάρτησης push-rod για αρκετά χρόνια. Παρά τις προσπάθειες αυτές, η ομάδα κατέληξε στο συμπέρασμα ότι τα πλεονεκτήματα της μετάβασης σε ένα σύστημα push-rod δεν αντισταθμίζουν τους πιθανούς συμβιβασμούς στο βάρος ή την ευελιξία. Ως αποτέλεσμα, η Ferrari επέλεξε να εξελίξει την υπάρχουσα διάταξη ανάρτησης αντί να υιοθετήσει ένα σύστημα push-rod.
Ο Cardile τόνισε ότι οι πιο σημαντικές αλλαγές στην SF-24 σε σύγκριση με τον προκάτοχό της βρίσκονται στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, ιδιαίτερα στον τρόπο με τον οποίο η εσωτερική ανάρτηση ενσωματώνεται με το κιβώτιο ταχυτήτων. Αυτό αντιπροσωπεύει μια νέα προσέγγιση στη διαχείριση της εσωτερικής ανάρτησης για τη Ferrari, σηματοδοτώντας μια απόκλιση από τις προηγούμενες κατασκευές της.
Επί του παρόντος, η Ferrari και η ομάδα πελατών της, η Haas, είναι μοναδικές στην προτίμησή τους για μια πίσω ανάρτηση με ράβδο έλξης, ενώ ομάδες όπως η Red Bull, η Mercedes, η McLaren, η Aston Martin, η Alpine, η Sauber και η Williams έχουν υιοθετήσει μια ρύθμιση με ράβδο ώθησης για τα οχήματά τους.